anika1997.reismee.nl

Bijna!!

Het gaat nu bijna beginnen! Over 2 dagen, 5 uren en 3 minuten vertrekt mijn vliegtuig naar Canberra :)

De laatste weken van alles afgesloten zoals stage, waarvan ik de kinderen nu al mis! Ook op school alles ingeleverd, dus dat zorgde voor rust haha. Ook met familie en vrienden een leuke afscheidsbarbecue gehad waarbij ik ook al een aantal Australische Dollars kreeg!

Tussendoor heb ik ook met Caroline geluncht en nog wat spulletjes gehaald. Wel fijn om er samen met iemand over te praten die hetzelfde gaat doen

Met vriendinnen van mij hebben we ook samen gebarbecued bij Helga (Zij gaat de 29e vertrekken) en dit samen gezellig bij een kampvuur met marshmallows afgesloten

Van de familie in Australië zie ik veel op Facebook voorbij komen, wat heel fijn is haha! Zo leer je ze ook al een beetje beter kennen. Zaterdag spreek ik ze nog voor de laatste keer via Skype en dan in het echt!

Ik kan niet wachten en heb er heel veel zin in! Ik zal af en toe wat verhalen plaatsen zodat jullie het een beetje kunnen blijven volgen :)

Liefs Anika

Reacties

Reacties

Caroline

Héél veel plezier en ik kom je snel achterna!

Geura

Super om je nog een beetje te volgen. Zie je morgen!

Joanetta

Hey anika. ....super veel plezier en een hele goede reis. ....hoop dat je t erg leuk gaat hebben daar. ...hoor dat je t de laatste dagen erg druk hebt gehad .....ik ga je zeker volgen en hoor natuurlijk alles al van oma. Anika heel veel plezier en geniet!
Dikke knuffels van mij. ...????

Monique

Lieve nicht,

Geniet nog even van ons kikkerland en dan op naar het grote avontuur. Hele fijne reis en en enjoy!!!!! X

Familie Derksen

We gaan je volgen! En wat gaan we je missen. We wensen je heeeeel veeeel plezier. Maak er een prachtig jaar van. Liefs van ons

lucy

wat fantastisch dat je dit avontuur aan gaat. ze zijn straks heel blij met jou !! goede reis!

Janca

Het lijkt me een fantastisch avontuur!! Lekker van genieten!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active